Dla Biznesu i Organizacji
Dla kogo?
Dla Kadry Zarządzającej, Przedsiębiorców, i Zarządów oraz całych zespołów, firm i organizacji.
Co robię?
Buduję zindywidualizowane, wielopoziomowe i holistyczne projekty i procesy rozwojowe.
Jak to robię?
Stosując interdyscyplinarne, sprawdzone metody, dopasowane do potrzeb. Mentoring, Konsulting, Doradztwo, Coaching, Szkolenia, Interim Management.
Obszary i metody współpracy
Wsparcie Zarządu i Top Managementu
Rozwój i doskonalenie umiejętności Kadry Zarządzającej
Warsztaty, szkolenia i coaching zespołów
Doradztwo i Konsulting Strategiczny
Counselling - wsparcie psychologiczne
Interim Management
Zakres współpracy
Pracując korzystam z nowoczesnych metod dobierając je każdorazowo do indywidualnej sytuacji, potrzeb czy kontekstu, a także dzielę się własną praktyką i wiedzą wynikającą z 30 letniego doświadczenia zawodowego z obszarów: Retail, FMCG, dystrybucja, sprzedaż, handel międzynarodowy, negocjacje, zakupy, eksport, marketing, HR, logistyka, audyt, kontroling, finanse, edukacja.
Holistyczny rozwój kompetencji przywódczych i liderskich
Zarządzanie, wyzwania i konflikty w zespole
Programy mentoringowe i coachingowy styl zarządzania
Analiza działalności, identyfikacja potencjałów, mapy ryzyka
Kreatywne strategie, wizje i scenariusze rozwojowe
Handlowe i biznesowe modele Przedsiębiorstw
Rozwój i ekspansja działalności
Zarządzanie zmianą w organizacji
Skuteczna komunikacja
Moją misją i wartością, jest wsparcie ludzi w stworzeniu – nowoczesnych na miarę aktualnych czasów – miejsc pracy, w których odnajdą się różnorodne, wielopokoleniowe i wielokulturowe zespoły pracowników.
Miejsc pracy gdzie błędy są nauką i podstawą do wyciągnięcia prawidłowych wniosków. Gdzie ludzie nie tylko planują i budżetują, ale działają, eksperymentują i modelują działania na podstawie doświadczeń i elastycznie dostosowują decyzje do otaczającej nas rzeczywistości.
Miejsc pracy gdzie z dala od prawdziwych klientów, są podejmowane strategiczne decyzje, bez nadmiernie rozbudowanych, ograniczających procedur, nawyków i rutyny.
Środowisk pracy z pracownikami skutecznymi, odpowiedzialnymi, zaangażowanymi i zmotywowanymi, będących ambasadorami produktów i usług, które wykonują. Pracowników z wizją, głębokim sensem wykonywanej pracy, z poczuciem własnej wartości.
Modelowy proces współpracy
Konsultacja - zanim zaczniemy
Wstępna konsultacja, na której chciałbym poznać sytuację, wstępne cele, założenia i oczekiwania. Na jej podstawie, przedstawię wstępny model współpracy.
Audyt i diagnoza - jak jest, a jak być może
Zrewidujemy, aktualną sytuację, Określimy zasoby, mocne strony oraz zdefiniujemy obszary do pracy. W tym celu, zaproponuję sprawdzone metody diagnostyczne.
Cele biznesowe - kierunki, efekty
Ustalimy plan pracy, metodologię oraz timing. Zwaloryzujemy założenia. Ustalimy jakie mają być efekty i końcowe korzyści.
Kreacja - nowy model
Ukształtujemy i wymodelujemy jak osiągniemy finalne efekty. Będę inspirował, prowokował, doradzał, kwestionował ... przesuwał granice czy zmieniał perspektywę.
Wdrożenie - plan działania
Przygotujemy i potwierdzimy etapy procesu. Sprecyzujemy zasoby, zaczniemy wdrażać rozwiązania, korygując na bieżąco działania.
Zamknięcie - wnioski i analizy
Podsumujemy projekt i proces wdrażania, porównamy z pierwotnymi założeniami. Ustalimy dalsze możliwe etapy rozwojowe.