NEGOCJACJE z sieciami handlowymi + MATEMATYKA HANDLOWA

Program warsztat├│w szkoleniowych przygotowywany jest dla:
KUPCÓW, HANDLOWCÓW, KAM-ów,
DYREKTORÓW ZAKUPÓW, DYREKTORÓW ds. SPRZEDAŻY

negocjacje

NEGOCJACJE Z SIECIAMI + MATEMATYKA HANDLOWA

Program jest ka┼╝dorazowo modelowany i przygotowany pod potrzeby KLIENTA, z uwzgl─Ödnieniem wszystkich interesariuszy. Na podstawie okre┼Ťlonych za┼éo┼╝e┼ä, obszar├│w do rozwoju, a tak┼╝e zamierzonych korzy┼Ťci i efekt├│w, proponuj─Ö rekomendowany program, kt├│ry wsp├│lnie akceptujemy.┬á

Negocjacje stanowi─ů istotny element wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania.
S─ů stosowane w celu doprowadzenia do akceptowanego, najcz─Ö┼Ťciej kompromisowego rozwi─ůzywania konflikt├│w lub dokonywania szeroko rozumianych uzgodnie┼ä.

Pracuj─ůc wiele lat w bran┼╝y RETAIL oraz FMCG, a tak┼╝e prowadz─ůc szkolenia, warsztaty i procesy rozwojowe dla:

KUPCÓW, HANDLOWCÓW czy SPRZEDAWCÓW, KEY ACCOUNT MANAGERÓW, DYREKTORÓW ZAKUPÓW, czy DYREKTORÓW ds. HANDLOWYCH, 

zapraszam do współpracy w obszarach negocjacji Z SIECIAMI HANDLOWYMI oraz MATEMATYKI HANDLOWEJ. 

 

Zakres tematyczny warsztat├│w szkoleniowych

Poniżej przedstawiam zakres tematyczny, który może posłużyć jako rama programowa czy drogowskaz do zbudowania warsztatu czy szkolenia dedykowanego dla Twojego Zespołu, Współpracowników, Przedsiębiorstwa czy Organizacji. 

  1. Negocjacje jako element współpracy strategicznej.
  2. Przygotowanie do negocjacji. 
  3. BATNA i analiza alternatyw.
  4. Etapy i fazy negocjacji. 
  5. Strategia, modele i style negocjacji.
  6. Techniki i taktyki negocjacyjne. 
  7. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacj─ů.┬á
  8. Wywieranie wpływu. 
  9. Asertywno┼Ť─ç w relacjach biznesowych.┬á
  10. J─Özyk korzy┼Ťci.┬á
  11. Elementy umowy współpracy.
  12. Struktura warunk├│w handlowych.
  13. Matematyka handlowa. 
  14. Zarz─ůdzanie przez wynik.
  15. Best practices dobrego NEGOCJATORA. 
  16. Psychologia negocjacji. 
  17. Cechy negocjator├│w w uj─Öciu typ├│w osobowo┼Ťci, postawa w negocjacjach, predyspozycje i naturalne talenty.┬á
  18. Zachowania oporowe, trudni rozmówcy. 
  19. Kulturowe aspekty w negocjacjach. 
  20. Budowanie strategicznych i długofalowych relacji. 
 

Przykładowy proces współpracy

  1. Niezobowi─ůzuj─ůca konsultacja wst─Öpna

  2. Audyt, diagnoza, analiza potrzeb, obszary do rozwoju, identyfikacja potencjału 

  3. Cele biznesowe, kierunki, oczekiwane efekty i korzy┼Ťci, wska┼║niki oceny rezultat├│w

  4. Proces współpracy

  5. Zamkni─Öcie, podsumowanie, analiza, wnioski i rekomendacje rozwojowe.

Zapraszam do kontaktu

­čö┤ JESTE┼Ü ZAINTERESOWANY WSP├ô┼üPRAC─ä?┬á

Zapraszam do rezerwacji niezobowi─ůzuj─ůcej Ô×í´ŞĆ konsultacji online

Masz pytania zapraszam do kontaktu:  email lub kontakt telefoniczny tel. 507 148 409. 

Więcej informacji o mnie, referencje oraz opinie Klientów i Współpracowników

Więcej informacji o mnie oraz opinie moich Klientów i Współpracowników:

Informacje o innych warsztatach i szkoleniach Warsztaty, szkolenia, programy rozwojowe

Tomasz R  34 www j

"Negocjacje i MATEMATYKA HANDLOWA"

Autor i Prowadz─ůcy – Tomasz Rudnicki┬á
Kategoria – szkolenia, warsztaty, rozw├│j kompetencji

negocjacje

Jeste┼Ť zainteresowana/any wsp├│┼éprac─ů? Zapraszam do rezerwacji niezobowi─ůzuj─ůcej konsultacji on-line, lub telefonicznej.

×

Dzień dobry,
Prosz─Ö o kontakt w wiadomo┼Ťci WhatsApp, lub mailem na tomasz.rudnicki@coachmentor.pl

× Kontakt WhatsApp lub e-mail