Coachingowy Styl PRZYW脫DZTWA

meritum

DLA KOGO TEN WARSZTAT

Praktyczny i wielopoziomowy program rozwojowy COACHINGOWY STYL PRZYW脫DZTWA, przygotowany jest z my艣l膮
o Kadrze Zarz膮dzaj膮cej i Przedsi臋biorcach,
kt贸rzy chc膮 zdoby膰 kluczowe umiej臋tno艣ci zawodu聽Coacha, rozwin膮膰
skuteczne Zarz膮dzanie
聽i聽efektywne Przyw贸dztwo,聽
oraz pozna膰, do艣wiadczy膰 i zastosowa膰 –
w bezpiecznych warunkach
– jakie mo偶liwo艣ci otwiera
Coachingowy Styl PRZYW脫DZTWA.

Uczestnicz膮c w Programie COACHINGOWY STYL PRZYW脫DZTWA :

馃敶聽 Poznasz r贸偶ne modele przyw贸dztwa oraz zdiagnozujesz sw贸j styl zarz膮dzania,
na podstawie testu psychometrycznego ILM72,
a sesja z om贸wieniem wynik贸w, b臋dzie Twoim drogowskazem do dalszego rozwoju
馃敶聽 Do艣wiadczysz i zdob臋dziesz
kluczowe umiej臋tno艣ci COACHA, dzi臋ki kt贸rym b臋dziesz m贸g艂/mog艂a prowadzi膰 samodzielnie sesje i procesy coachingowe,
w oparciu o standardy i etyk臋
ICF – Interantional Coach Federation icf
馃敶聽 Zdob臋dziesz wiedz臋, kompetencje
oraz umiej臋tno艣ci, aby 艣wiadomie stosowa膰聽COACHINGOWY Styl PRZYW脫DZTWA
馃敶聽 Uzyskasz praktyk臋 w stosowaniu sprawdzonych narz臋dzi, technik i metod do zastosowania
w Twojej organizacji.
馃敶聽 Wzbogacisz swoj膮 wiedz臋 z zakresu KOMPETENCJIMI臉KKICH” oraz kompetencji „twardych” z obszar贸w: sprzeda偶, zakupy inegocjacje
馃敶聽 Przepracujesz swoje cele – osobiste oraz zawodowe – podczas sesji indywidualnych 1:1聽
馃敶聽 Otrzymasz zestaw „best practice„, pracuj膮c na wybranych, praktycznych „case study

a tak偶e mn贸stwo inspiracji, psychoedukacji oraz przydatnej wiedzy interdyscyplinarnej.

Program – COACHINGOWY STYL PRZYW脫DZTWA to:

馃敶 praktyczny warsztat w formie on-line
(w czasie rzeczywistym),聽
馃敶 92 godziny warsztat贸w, na przestrzeni
3 miesi臋cy; od kwietnia do czerwca
馃敶 8 modu艂贸w weekendowych: pi膮tek 18:00 – 21:00, sobota 10:00 – 14:00, niedziela 10:00 – 14:00
馃敶 indywidualny proces coachingowy dla ka偶dego uczestnika, w trakcie programu lub po jego zako艅czeniu
馃敶 praca w parach coachingowych, w grupie, na tle grupy oraz 膰wiczenia do pracy samodzielnej
馃敶 psychoedukacja oraz praktyczna wiedza biznesowa
馃敶 zestaw sprawdzonych narz臋dzi do pracy podczas sesji i proces贸w coachingowych
馃敶 interdyscyplinarne i praktyczne materia艂y edukacyjne
馃敶 spotkania w bezpiecznych warunkach i pe艂nej poufno艣ci聽
馃敶 kameralna grupa聽
馃敶 otwarta, formu艂a uczestnictwa
馃敶 certyfikat Meritum Consulting – potwierdzaj膮cy Twoje umiej臋tno艣ci COACHA, po zdanym egzaminie praktycznym

My艣lisz o warsztacie zamkni臋tym, dla Twojego zespo艂u Manager贸w? Zapraszam do kontaktu 馃摟 email, 鈽庯笍 507 148 409; lub zarezerwuj niezobowi膮zuj膮c膮 konsultacj臋 online 鉃★笍 kalendarz rezerwacji .

Coachingowy styl:

馃敶 to wspieraj膮cy styl przyw贸dztwa – wy偶szego stopnia, oparty na partnerskiej relacji
馃敶 jest fundamentem coachingowej kultury
w organizacji – sprzyjaj膮cej innowacyjno艣ci, dzieleniu si臋 wiedz膮, wsp贸艂uczestniczeniu, wsp贸艂odpowiedzialno艣ci i wsp贸艂dzia艂aniu – okre艣lany jako COACHINGOWY MODEL ZARZ膭DZANIA
馃敶 to d艂ugoterminowa inwestycja w rozw贸j pracownik贸w, buduj膮ca zaanga偶owanie i aktywny udzia艂, w budowaniu przedsi臋biorstwa聽
馃敶 przek艂ada si臋 na realny wzrost produktywno艣ci pracownik贸w聽
馃敶 niesie istotny wp艂yw na „przyci膮ganie”
i „zatrzymywanie” utalentowanych manager贸w
w organizacji
馃敶 to zwi臋kszona motywacja i zmniejszona rotacja聽
馃敶 a tak偶e, efektywne i 艂atwiejsze wprowadzanie zmian w organizacji聽
馃敶 oraz doskona艂y benefit dla Kadry Zarz膮dzaj膮cej, a w po艂膮czeniu z MENTORINGIEM – efektywnie przygotowuje osoby z potencja艂em – do awansu聽

鉀 DLA KOGO NIE JEST TEN PROGRAM i czym NIE JEST PROFESJONALNY COACHING:

鉀 dla pocz膮tkuj膮cych Manager贸w i Lider贸w, kt贸rzy nie posiadaj膮 jeszcze do艣wiadczenia
w Zarz膮dzaniu Kapita艂em Ludzkim聽
鉀 dla Kadry Zarz膮dzaj膮cej, kt贸ra prowadzi niedojrza艂e zespo艂y, kt贸rym brakuje wypracowanych umiej臋tno艣ci w samodzielnym rozwi膮zywaniu problem贸w
鉀 dla Kadry Zarz膮dzaj膮cej, kt贸ra wierzy
w przekonanie, 偶e tylko dyrektywny, scentralizowany i tradycyjny spos贸b zarz膮dzania, jest skuteczn膮 metod膮 – w ka偶dej sytuacji i na ka偶dym etapie rozwoju organizacji

鉀 Coaching to nie jest ostatnia „deska ratunku” czy program naprawczy dla pracownik贸w
鉀 Coaching nie polega na „sko艂czowaniu” pracownik贸w, podczas jednostronnej i niesymetrycznej oceny rocznej
鉀 Coaching nie jest mow膮 motywacyjn膮 czy wyst膮pieniem w stylu „mo偶esz wszystko”,
„po prostu zr贸b to”,
„nie ma rzeczy niemo偶liwych”聽
鉀 Coaching nie jest doradztwem, szkoleniem, terapi膮 czy sposobem na wszystko, w ka偶dej sytuacji i na ka偶dym etapie rozwoju cz艂owieka
i organizacji

„Przyw贸dztwo oraz wp艂yw na innych zdobywa si臋 w miar臋 up艂ywu czasu,
co wynika z samorozwoju聽
oraz wspierania pracownik贸w w pracy聽nad ich warto艣ciami.”
~ John C. Maxwell

PROGRAM i HARMONOGRAM WARSZTATU

馃棑锔 Modu艂 I;聽
Od ZARZ膭DZANIA do PRZYW脫DZTWA.聽

Style Przyw贸dztwa.
Badanie oraz diagnoza Stylu Zarz膮dzania, na podstawie narz臋dzia psychometrycznego „ILM 72„, diagnozuj膮cego na skalach globalnych oraz szczeg贸艂owych:聽

  • Jaka jest koncentracja na REZULTACIE?
  • Co jest g艂贸wn膮 drog膮 do MOTYWACJI?
  • Jaka jest ELASTYCZNO艢膯 i forma WSP脫艁PRACY?
  • Zakres kontroli i umiej臋tno艣ci DELEGOWANIA
  • Preferowane podej艣cie do DOCENIANIA
  • oraz jak wa偶na jest STRUKTURA ORGANIZACYJNA

Ka偶dy z uczestnik贸w otrzyma diagnoz臋 swojego Stylu Zarz膮dzania, identyfikacj臋 mocnych i s艂abych stron, a tak偶e indywidualn膮 sesj臋 rozwojow膮, na podstawie otrzymanych wynik贸w;聽聽

Czym jest profesjonalny Coaching, na tle innych zawod贸w i form wsparcia rozwoju pracownik贸w.
Obszary wdro偶e艅 coachingu w organizacji. Manager, Coach, Coachingowy Styl PRZYW脫DZTWA.

Zobowi膮zania etyki zawodowej oraz postawa coachingowa.聽

„Coach rozumie i stosuje w spos贸b sp贸jny zasady etyki zawodu coacha oraz standardy coachingu. Coach przyjmuje i rozwija w sobie otwarto艣膰, ciekawo艣膰, elastyczno艣膰 oraz podej艣cie skoncentrowane na kliencie” – Kluczowe Kompetencje ICF

馃棑锔 Modu艂 II; Model Coachingu WIELOPOZIOMOWEGO.

Coaching systemowy i organizacyjny. Holistyczne podej艣cie do pracy
z drugim cz艂owiekiem/wsp贸艂pracownikiem. Coach wewn臋trzny i Coach zewn臋trzny.

Zindywidualizowane podej艣cie
w zarz膮dzaniu.
Unikalne talenty i predyspozycje.
呕ycie osobiste i 偶ycie zawodowe – czy to, to samo 偶ycie?
Autentyczno艣膰 w relacji coachingowej.
Pu艂apki poufno艣ci w relacjach tr贸jstronnych.
Etyka, moralno艣膰 i konflikt interes贸w.聽

„Coach jest dla klienta partnerem w tworzeniu bezpiecznego, wspieraj膮cego 艣rodowiska, kt贸re pozwala
klientowi w pe艂ni si臋 otworzy膰.
Dba o to, 偶eby ich relacja opiera艂a si臋 na wzajemnym szacunku i zaufaniu.” – Kluczowe Kompetencje ICF

馃棑锔 Modu艂 III; Kontrakt i symetryczna RELACJA.聽

Cele, a efekty i systemowe korzy艣ci. Cel podmiotowy oraz uwzgl臋dniaj膮cy wszystkich interesariuszy, a tak偶e ca艂膮 organizacj臋.
Planowanie i prowadzenie projekt贸w.聽

Metody i mierniki weryfikacji celu i rezultat贸w. Struktura sesji/spotkania coachingowego –聽 na podstawie praktycznych modeli GROW, STEPPPA, SCORE聽i innych.聽

Integracja coachingu w Zarz膮dzaniu Kapita艂em Ludzkim, z innymi formami rozwoju ludzi i organizacji, takimi jak, szkolenie, mentoring, konsulting czy doradztwo.
Adekwatno艣膰 i nieadekwatno艣膰 coachingu w kontek艣cie po偶膮danych efekt贸w.聽

„Coach partneruje klientowi i pozosta艂ym stronom coachingu w stworzeniu przejrzystego kontraktu dotycz膮cego relacji, procesu, plan贸w oraz cel贸w coachingu. Coach zawiera kontrakt zar贸wno na ca艂y proces coachingowy, jak i na ka偶d膮 sesj臋” – Kluczowe Kompetencje ICF

馃棑锔 Modu艂 IV; SAMO艢WIADOMO艢膯 w relacji ze sob膮.聽

Rodzaje obecno艣ci w relacji coachingowej.
Odwaga i empatyczne zorientowanie.

Zarz膮dzanie zmian膮 – proces i etapy. Rodzaje motywacji.
Elastyczno艣膰, otwarto艣膰 i gotowo艣膰 jako akcelerator innowacyjno艣ci.
Jak pobudzi膰 KREATYWNO艢膯.

„Coach jest w pe艂ni 艣wiadomy i obecny przy kliencie, przyjmuje styl otwarty, elastyczny, pewny
i ugruntowany.” – Kluczowe Kompetencje ICF

馃棑锔 Modu艂 V; KOMUNIKACJA interpersonalna.聽

Jaki jest m贸j styl komunikacji – test oraz om贸wienie wynik贸w.
Wybrane prawa asertywne.

Komunikacja bez przemocy, z poziomu pola psychologicznego nadawcy i odbiorcy.

S艂uchanie na trzech poziomach
oraz wed艂ug agendy nadawcy.
Obrona przed manipulacj膮.
Regu艂y wywierania wp艂ywu.聽

„Coach skupia si臋 na tym, co klient m贸wi i czego nie m贸wi, aby w pe艂ni zrozumie膰, co klient przekazuje w kontek艣cie siebie, jako systemu oraz wspiera go w wyra偶aniu siebie.” – Kluczowe Kompetencje ICF

馃棑锔 Modu艂 VI; Moc PYTA艃.聽

Czy Coaching uczy, czy raczej – pomaga si臋 uczy膰?.
Pytania, kt贸re generuj膮 odkrycia, poszerzaj膮 艣wiadomo艣膰 i odpowiedzialno艣膰.
Pod膮偶anie pytaniami.
Pog艂臋bianie i pytania graniczne.
Umiej臋tne eksplorowanie cisz膮.

Wsparcie w rozwi膮zywaniu dylemat贸w.
Skuteczne i odpowiedzialne DELEGOWANIE.聽
Krytyczne my艣lenie – jedna z kluczowych kompetencji, we wsp贸艂czesnym 艣wiecie.

„Coach u艂atwia klientowi dokonywanie odkry膰 oraz wspiera proces uczenia si臋, korzystaj膮c z narz臋dzi
i technik takich jak mocne pytania, cisza, metafora i analogia.” – Kluczowe Kompetencje ICF聽

馃棑锔 Modu艂 VII; NEUROPRZYW脫DZTWO.

Interdyscylpinarny Coaching. Podstawy Neurobiologii Spo艂ecznej.
Inteligencja emocjonalna oraz sprawno艣膰 emocjonalna Lidera.

Jak budowa膰 Autorytet.
Relacje w zespole – symetryczne partnerstwo. Rozwi膮zywanie konflikt贸w w zespole.聽

„Coach partneruje klientowi w prze艂o偶eniu tego, czego klient dowiedzia艂 si臋 i co odkry艂 na dzia艂ania; wspiera autonomi臋 klienta w procesie coachingowym.” – Kluczowe Kompetencje ICF聽

馃棑锔 Modu艂 VIII; Sesje egzaminacyjne.

Praktyczne sesje egzaminacyjne聽
dla Uczestnik贸w, potwierdzaj膮ce poziom kompetencji coachingowych wraz z indywidualnym raportem rozwojowym.聽

Zdany egzamin, upowa偶nia do otrzymania CERTYFIKATU – 馃敶 Meritum Consulting – kt贸ry potwierdza praktyczne umiej臋tno艣ci prowadzenia sesji coachingowych
oraz ich zastosowania, w zarz膮dzaniu KAPITA艁EM LUDZKIM – w metodzie Coachingowego Stylu Przyw贸dztwa.聽

Coachingowy Model Zarz膮dzania oraz integracja z Kultur膮 Organizacyjn膮.聽
Rola, wyzwania i kompetencje HR – departamentu.

馃棑锔 lipiec – sierpie艅 2024 – Indywidulne procesy rozwojowe uczestnik贸w

Proces coachingu indywidualnego
dla ka偶dego z Uczestnik贸w –聽 1:1 –
z prowadz膮cym

* Pe艂na wersja „Kluczowych Kompetencji Coachingowych” wg ICF znajduje si臋 鉃★笍 tutaj

Od autora i prowadz膮cego…

Coaching jest wymagaj膮cym i nie艂atwym procesem rozwojowym, poniewa偶 spotykamy si臋
w nim z samym/-膮 sob膮
.

Uruchamia on proces trwa艂ej zmiany, kt贸ry opiera si臋 na najsilniejszej motywacji – motywacji wewn臋trznej.聽

Program i zakres warsztat贸w jest owocem 30 letniej pracy
i do艣wiadcze艅 zawodowych
,
na stanowiskach od Managera przez Dyrektor贸w i Zarz膮dy
do prowadzenia w艂asnej dzia艂alno艣ci,

a tak偶e, kilkuletniej pracy
z Klientami
w procesach executive, business, leadership, strategic, corporate i on-job coachingu

oraz w oparciu o wiedz臋, potwierdzon膮 naukowo,聽 zdobyt膮 od moich mentor贸w, nauczycieli i superwizor贸w, podczas kszta艂cenia, na uczelniach w szko艂ach
i instytutach.

Profesjonalnego Coachingu i Mentoringu uczy艂em si臋
w Szkole Coach贸w MERITUM,
w Instytucie Mukoid Komunikacja dla Rozwoju,
w Bennewicz Instytut Kognitywistyki,
w Szkole Coachingu Edukacyjnego.聽

Program przygotowany jest
w oparciu o najwy偶sze standardy oraz Kodeks Etyczny – ICF – International Coaching Federation., kt贸ry jest og贸lno艣wiatow膮 organizacj膮 zrzeszaj膮c膮 profesjonalnych Coach贸w.

Tomasz Rudnicki聽
Executive i Business Coach oraz Mentor, Doradca Strategiczny, Interim Manager, Trener w Biznesie, Counsellor
i Terapeuta w nurcie Psychologii Do艣wiadcze艅 Subiektywnych

ICF

Kilka s艂贸w o mojej pracy, s艂owami moich Klient贸w i Wsp贸艂pracownik贸w…

„Mia艂am przyjemno艣膰 i zaszczyt pracowa膰 z Tomaszem przy projekcie w Tad偶ykistanie. Tomasz posiada ogromn膮 wiedz臋 (kt贸r膮 ch臋tnie si臋 dzieli) z zakresu zakup贸w, logistyki ,marketingu, HR.
Do ka偶dego wyzwania czy problemu podchodzi w spos贸b innowacyjny, na ka偶dy temat spogl膮da z wielu r贸偶nych perspektyw, dzi臋ki czemu wielokrotnie niemo偶liwe staje si臋 mo偶liwe,
Tomasz jest liderem i mentorem , kt贸ry wie jak doda膰 nowej energii do zespo艂u i zainspirowa膰 do osi膮gania wsp贸lnych cel贸w
Zawsze zaanga偶owany, racjonalny, konsekwentny, otwarty na innych”
~ Anna – Category Manager, Buyer聽

„Tomasz is a great professional ! He mentored our Commercial Department of Makro chain of supermarkets for several years ! Always available to train and advise, he is also capable of mentoring different departments of corporate structures. I strongly advise working with Tomasz!” ~ Pascale – Managing Director

„Pami臋tam moj膮 my艣l po pierwszym spotkaniu z Tomaszem: TO JEST TO! Od samego pocz膮tku mia艂em poczucie, 偶e Ten cz艂owiek wie co robi i robi to bardzo dobrze. Praca z coachem by艂a dla mnie czym艣 o czym d艂ugo my艣la艂em i ciesz臋 si臋, 偶e to w艂a艣nie Tomasz by艂 osob膮, kt贸r膮 spotka艂em na swojej drodze.
Jego spos贸b bycia, dba艂o艣ci o klienta, niesamowita wiedza zbudowa艂y olbrzymie zaufanie do tego co robi, bra艂em z tego gar艣ciami. Dodatkowo trzeba zwr贸ci膰 uwag臋 na ciekawe narz臋dzia jakie ma w swojej praktyce, one rzeczywi艣cie dzia艂aj膮. Atmosfera panuj膮ca na spotkaniach pozwala艂a mi na bardzo du偶膮 swobod臋 dzia艂ania. Trzy s艂owa, kt贸re okre艣laj膮 tego coacha to: PROFESJONALIZM, WIEDZA I CHARYZMA.”
~ Rafa艂 – W艂a艣ciciel firmy edukacyjnej聽

馃敶 JESTE艢 ZAINTERESOWANY/-A UDZIA艁EM

nie zwlekaj, zapraszam do rezerwacji niezobowi膮zuj膮cej konsultacji online;
kontakt 馃摟email lub 鈽庯笍 507 148 409.聽

Po wi臋cej informacji o mnie zapraszam tutaj:

Tomasz R  34 www j

"Coachingowy styl PRZYW脫DZTWA"

Autor聽 i prowadz膮cy warsztat聽– Tomasz Rudnicki聽
Kategoria – Interdyscyplinarny Program Rozwojowy聽

style przywodztwa

Jeste艣 zainteresowana/any wsp贸艂prac膮? Zapraszam do rezerwacji niezobowi膮zuj膮cej konsultacji on-line, lub telefonicznej.

×

Dzie艅 dobry,
Prosz臋 o kontakt w wiadomo艣ci WhatsApp, lub mailem na tomasz.rudnicki@coachmentor.pl

× Kontakt WhatsApp lub e-mail