Coachingowy Styl PRZYWÓDZTWA

przywództwo

DLA KOGO TEN WARSZTAT

 

Praktyczny i wielopoziomowy program rozwojowy COACHINGOWY STYL PRZYWÓDZTWA, przygotowany jest z myślą
o Kadrze Zarządzającej i Przedsiębiorcach,
którzy chcą zdobyć kluczowe umiejętności zawodu Coacha, rozwinąć
skuteczne Zarządzanie
 i efektywne Przywództwo, 
oraz poznać, doświadczyć i zastosować –
w bezpiecznych warunkach
– jakie możliwości otwiera
Coachingowy Styl PRZYWÓDZTWA.

Uczestnicząc w Programie COACHINGOWY STYL PRZYWÓDZTWA :

🔴  Poznasz różne modele przywództwa oraz zdiagnozujesz swój styl zarządzania,
na podstawie testu psychometrycznego ILM72,
a sesja z omówieniem wyników, będzie Twoim drogowskazem do dalszego rozwoju
🔴  Doświadczysz i zdobędziesz
kluczowe umiejętności COACHA, dzięki którym będziesz mógł/mogła prowadzić samodzielnie sesje i procesy coachingowe,
w oparciu o standardy i etykę
ICF – Interantional Coach Federation icf
🔴  Zdobędziesz wiedzę, kompetencje
oraz umiejętności, aby świadomie stosować COACHINGOWY Styl PRZYWÓDZTWA
🔴  Uzyskasz praktykę w stosowaniu sprawdzonych narzędzi, technik i metod do zastosowania
w Twojej organizacji.
🔴  Wzbogacisz swoją wiedzę z zakresu KOMPETENCJIMIĘKKICH” oraz kompetencji „twardych” z obszarów: sprzedaż, zakupy i negocjacje 
🔴  Przepracujesz swoje cele – osobiste oraz zawodowe – podczas sesji indywidualnych 1:1 
🔴  Otrzymasz zestaw „best practice„, pracując na wybranych, praktycznych „case study

a także mnóstwo inspiracji, psychoedukacji oraz przydatnej wiedzy interdyscyplinarnej.

Program – COACHINGOWY STYL PRZYWÓDZTWA to:

 

🔴 praktyczny warsztat w formie on-line
(w czasie rzeczywistym), 
🔴 92 godziny warsztatów, na przestrzeni
3 miesięcy; od kwietnia do czerwca
🔴 8 modułów weekendowych: piątek 18:00 – 21:00, sobota 10:00 – 14:00, niedziela 10:00 – 14:00
🔴 indywidualny proces coachingowy dla każdego uczestnika, w trakcie programu lub po jego zakończeniu
🔴 praca w parach coachingowych, w grupie, na tle grupy oraz ćwiczenia do pracy samodzielnej
🔴 psychoedukacja oraz praktyczna wiedza biznesowa
🔴 zestaw sprawdzonych narzędzi do pracy podczas sesji i procesów coachingowych
🔴 interdyscyplinarne i praktyczne materiały edukacyjne
🔴 spotkania w bezpiecznych warunkach i pełnej poufności 
🔴 kameralna grupa 
🔴 otwarta, formuła uczestnictwa
🔴 certyfikat Meritum Consulting – potwierdzający Twoje umiejętności COACHA, po zdanym egzaminie praktycznym

a, jeśli myślisz o warsztacie zamkniętym w Twojej organizacji –  zapraszam do kontaktu
    email lub tel. 507 148 409. 

Coachingowy styl:

🔴 to wspierający styl przywództwa – wyższego stopnia, oparty na partnerskiej relacji
🔴 jest fundamentem coachingowej kultury
w organizacji – sprzyjającej innowacyjności, dzieleniu się wiedzą, współuczestniczeniu, współodpowiedzialności i współdziałaniu – określany jako COACHINGOWY MODEL ZARZĄDZANIA
🔴 to długoterminowa inwestycja w rozwój pracowników, budująca zaangażowanie i aktywny udział, w budowaniu przedsiębiorstwa 
🔴 przekłada się na realny wzrost produktywności pracowników 
🔴 niesie istotny wpływ na „przyciąganie”
i „zatrzymywanie” utalentowanych managerów
w organizacji
🔴 to zwiększona motywacja i zmniejszona rotacja 
🔴 a także, efektywne i łatwiejsze wprowadzanie zmian w organizacji 
🔴 oraz doskonały benefit dla Kadry Zarządzającej, a w połączeniu z MENTORINGIEM – efektywnie przygotowuje osoby z potencjałem – do awansu 

⛔ DLA KOGO NIE JEST TEN PROGRAM i czym NIE JEST PROFESJONALNY COACHING:

⛔ dla początkujących Managerów i Liderów, którzy nie posiadają jeszcze doświadczenia
w Zarządzaniu Kapitałem Ludzkim 
⛔ dla Kadry Zarządzającej, która prowadzi niedojrzałe zespoły, którym brakuje wypracowanych umiejętności w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
⛔ dla Kadry Zarządzającej, która wierzy
w przekonanie, że tylko dyrektywny, scentralizowany i tradycyjny sposób zarządzania, jest skuteczną metodą – w każdej sytuacji i na każdym etapie rozwoju organizacji

⛔ Coaching to nie jest ostatnia „deska ratunku” czy program naprawczy dla pracowników
⛔ Coaching nie polega na „skołczowaniu” pracowników, podczas jednostronnej i niesymetrycznej oceny rocznej
⛔ Coaching nie jest mową motywacyjną czy wystąpieniem w stylu „możesz wszystko”,
„po prostu zrób to”,
„nie ma rzeczy niemożliwych” 
⛔ Coaching nie jest doradztwem, szkoleniem, terapią czy sposobem na wszystko, w każdej sytuacji i na każdym etapie rozwoju człowieka
i organizacji

„Przywództwo oraz wpływ na innych zdobywa się w miarę upływu czasu,
co wynika z samorozwoju 
oraz wspierania pracowników w pracy nad ich wartościami.”
~ John C. Maxwell

PROGRAM i HARMONOGRAM WARSZTATU

🗓️ Moduł I; 5 – 7 kwietnia 2024.
Od ZARZĄDZANIA do PRZYWÓDZTWA. 

Style Przywództwa.
Badanie oraz diagnoza Stylu Zarządzania, na podstawie narzędzia psychometrycznego „ILM 72„, diagnozującego na skalach globalnych oraz szczegółowych: 

  • Jaka jest koncentracja na REZULTACIE?
  • Co jest główną drogą do MOTYWACJI?
  • Jaka jest ELASTYCZNOŚĆ i forma WSPÓŁPRACY?
  • Zakres kontroli i umiejętności DELEGOWANIA
  • Preferowane podejście do DOCENIANIA
  • oraz jak ważna jest STRUKTURA ORGANIZACYJNA

Każdy z uczestników otrzyma diagnozę swojego Stylu Zarządzania, identyfikację mocnych i słabych stron, a także indywidualną sesję rozwojową, na podstawie otrzymanych wyników;  

Czym jest profesjonalny Coaching, na tle innych zawodów i form wsparcia rozwoju pracowników.
Obszary wdrożeń coachingu w organizacji. Manager, Coach, Coachingowy Styl PRZYWÓDZTWA.

Zobowiązania etyki zawodowej oraz postawa coachingowa

„Coach rozumie i stosuje w sposób spójny zasady etyki zawodu coacha oraz standardy coachingu. Coach przyjmuje i rozwija w sobie otwartość, ciekawość, elastyczność oraz podejście skoncentrowane na kliencie” – Kluczowe Kompetencje ICF

🗓️ Moduł II; 12 – 14 kwietnia 2024. Model Coachingu WIELOPOZIOMOWEGO.

Coaching systemowy i organizacyjny. Holistyczne podejście do pracy
z drugim człowiekiem/współpracownikiem. Coach wewnętrzny i Coach zewnętrzny.

Zindywidualizowane podejście
w zarządzaniu.
Unikalne talenty i predyspozycje.
Życie osobiste i życie zawodowe – czy to, to samo życie?
Autentyczność w relacji coachingowej.
Pułapki poufności w relacjach trójstronnych.
Etyka, moralność i konflikt interesów. 

„Coach jest dla klienta partnerem w tworzeniu bezpiecznego, wspierającego środowiska, które pozwala
klientowi w pełni się otworzyć.
Dba o to, żeby ich relacja opierała się na wzajemnym szacunku i zaufaniu.” – Kluczowe Kompetencje ICF

🗓️ Moduł III; 19 – 21 kwietnia 2024. Kontrakt i symetryczna RELACJA. 

Cele, a efekty i systemowe korzyści. Cel podmiotowy oraz uwzględniający wszystkich interesariuszy, a także całą organizację.
Planowanie i prowadzenie projektów. 

Metody i mierniki weryfikacji celu i rezultatów. Struktura sesji/spotkania coachingowego –  na podstawie praktycznych modeli GROW, STEPPPA, SCORE i innych

Integracja coachingu w Zarządzaniu Kapitałem Ludzkim, z innymi formami rozwoju ludzi i organizacji, takimi jak, szkolenie, mentoring, konsulting czy doradztwo.
Adekwatność i nieadekwatność coachingu w kontekście pożądanych efektów. 

„Coach partneruje klientowi i pozostałym stronom coachingu w stworzeniu przejrzystego kontraktu dotyczącego relacji, procesu, planów oraz celów coachingu. Coach zawiera kontrakt zarówno na cały proces coachingowy, jak i na każdą sesję” – Kluczowe Kompetencje ICF

🗓️ Moduł IV; 10 – 12 maja 2024. SAMOŚWIADOMOŚĆ w relacji ze sobą. 

Rodzaje obecności w relacji coachingowej.
Odwaga i empatyczne zorientowanie.

Zarządzanie zmianą – proces i etapy. Rodzaje motywacji.
Elastyczność, otwartość i gotowość jako akcelerator innowacyjności.
Jak pobudzić KREATYWNOŚĆ.

„Coach jest w pełni świadomy i obecny przy kliencie, przyjmuje styl otwarty, elastyczny, pewny
i ugruntowany.” – Kluczowe Kompetencje ICF
 

🗓️ Moduł V; 17 – 19 maja 2024. KOMUNIKACJA interpersonalna. 

Jaki jest mój styl komunikacji – test oraz omówienie wyników.
Wybrane prawa asertywne.

Komunikacja bez przemocy, z poziomu pola psychologicznego nadawcy i odbiorcy.

Słuchanie na trzech poziomach
oraz według agendy nadawcy.
Obrona przed manipulacją.
Reguły wywierania wpływu. 

„Coach skupia się na tym, co klient mówi i czego nie mówi, aby w pełni zrozumieć, co klient przekazuje w kontekście siebie, jako systemu oraz wspiera go w wyrażaniu siebie.” – Kluczowe Kompetencje ICF

🗓️ Moduł VI; 24 – 26 maja 2024. Moc PYTAŃ. 

Czy Coaching uczy, czy raczej – pomaga się uczyć?.
Pytania, które generują odkrycia, poszerzają świadomość i odpowiedzialność.
Podążanie pytaniami.
Pogłębianie i pytania graniczne.
Umiejętne eksplorowanie ciszą.

Wsparcie w rozwiązywaniu dylematów.
Skuteczne i odpowiedzialne DELEGOWANIE
Krytyczne myślenie – jedna z kluczowych kompetencji, we współczesnym świecie.

„Coach ułatwia klientowi dokonywanie odkryć oraz wspiera proces uczenia się, korzystając z narzędzi
i technik takich jak mocne pytania, cisza, metafora i analogia.” – Kluczowe Kompetencje ICF 

🗓️ Moduł VII; 7 – 9 czerwca 2024. NEUROPRZYWÓDZTWO.

Interdyscylpinarny Coaching. Podstawy Neurobiologii Społecznej.
Inteligencja emocjonalna oraz sprawność emocjonalna Lidera.

Jak budować Autorytet.
Relacje w zespole – symetryczne partnerstwo. Rozwiązywanie konfliktów w zespole

„Coach partneruje klientowi w przełożeniu tego, czego klient dowiedział się i co odkrył na działania; wspiera autonomię klienta w procesie coachingowym.” – Kluczowe Kompetencje ICF 

🗓️ Moduł VIII; 14 – 16 czerwca 2024. Sesje egzaminacyjne.

Praktyczne sesje egzaminacyjne 
dla Uczestników, potwierdzające poziom kompetencji coachingowych wraz z indywidualnym raportem rozwojowym. 

Zdany egzamin, upoważnia do otrzymania CERTYFIKATU – 🔴 Meritum Consulting – który potwierdza praktyczne umiejętności prowadzenia sesji coachingowych
oraz ich zastosowania, w zarządzaniu KAPITAŁEM LUDZKIM – w metodzie Coachingowego Stylu Przywództwa. 

Coachingowy Model Zarządzania oraz integracja z Kulturą Organizacyjną
Rola, wyzwania i kompetencje HR – departamentu.

🗓️ lipiec – sierpień 2024 – Indywidulne procesy rozwojowe uczestników

Proces coachingu indywidualnego
dla każdego z Uczestników –  1:1 –
z prowadzącym

* Pełna wersja „Kluczowych Kompetencji Coachingowych” wg ICF znajduje się ➡️ tutaj 

Od autora i prowadzącego…

Coaching jest wymagającym i niełatwym procesem rozwojowym, ponieważ spotykamy się
w nim z samym/-ą sobą
.

Uruchamia on proces trwałej zmiany, który opiera się na najsilniejszej motywacji – motywacji wewnętrznej

Program i zakres warsztatów jest owocem 30 letniej pracy
i doświadczeń zawodowych
,
na stanowiskach od Managera przez Dyrektorów i Zarządy
do prowadzenia własnej działalności,

a także, kilkuletniej pracy
z Klientami
w procesach executive, business, leadership, strategic, corporate i on-job coachingu

oraz w oparciu o wiedzę, potwierdzoną naukowo,  zdobytą od moich mentorów, nauczycieli i superwizorów, podczas kształcenia, na uczelniach w szkołach
i instytutach.

Profesjonalnego Coachingu
i Mentoringu uczyłem się
w Szkole Coachów MERITUM,
w Instytucie Mukoid Komunikacja dla Rozwoju,
w Bennewicz Instytut Kognitywistyki,
w Szkole Coachingu Edukacyjnego

Program przygotowany jest
w oparciu o najwyższe standardy oraz Kodeks Etyczny – ICF – International Coaching Federation., który jest ogólnoświatową organizacją zrzeszającą profesjonalnych Coachów.

Tomasz Rudnicki 
Executive i Business Coach oraz Mentor, Doradca Strategiczny, Interim Manager, Trener w Biznesie, Counsellor
i Terapeuta w nurcie Psychologii Doświadczeń Subiektywnych

ICF

Kilka słów o mojej pracy, słowami moich Klientów i Współpracowników…

„Miałam przyjemność i zaszczyt pracować z Tomaszem przy projekcie w Tadżykistanie. Tomasz posiada ogromną wiedzę (którą chętnie się dzieli) z zakresu zakupów, logistyki ,marketingu, HR.
Do każdego wyzwania czy problemu podchodzi w sposób innowacyjny, na każdy temat spogląda z wielu różnych perspektyw, dzięki czemu wielokrotnie niemożliwe staje się możliwe,
Tomasz jest liderem i mentorem , który wie jak dodać nowej energii do zespołu i zainspirować do osiągania wspólnych celów
Zawsze zaangażowany, racjonalny, konsekwentny, otwarty na innych”
~ Anna – Category Manager, Buyer 

„Tomasz is a great professional ! He mentored our Commercial Department of Makro chain of supermarkets for several years ! Always available to train and advise, he is also capable of mentoring different departments of corporate structures. I strongly advise working with Tomasz!” ~ Pascale – Managing Director

„Pamiętam moją myśl po pierwszym spotkaniu z Tomaszem: TO JEST TO! Od samego początku miałem poczucie, że Ten człowiek wie co robi i robi to bardzo dobrze. Praca z coachem była dla mnie czymś o czym długo myślałem i cieszę się, że to właśnie Tomasz był osobą, którą spotkałem na swojej drodze.
Jego sposób bycia, dbałości o klienta, niesamowita wiedza zbudowały olbrzymie zaufanie do tego co robi, brałem z tego garściami. Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę na ciekawe narzędzia jakie ma w swojej praktyce, one rzeczywiście działają. Atmosfera panująca na spotkaniach pozwalała mi na bardzo dużą swobodę działania. Trzy słowa, które określają tego coacha to: PROFESJONALIZM, WIEDZA I CHARYZMA.”
~ Rafał – Właściciel firmy edukacyjnej 

KOSZTY UCZESTNICTWA

🔴 koszt udziału to 9.490,00 zł brutto
🔴 do 21 marca – specjalna cena promocyjna 8.490,00 zł brutto 
🔴 możliwa płatność w 3 ratach miesięcznych po 3.349,00 brutto
🔴
udział gwarantuje wpłata zaliczki w wysokości 1.000,00 na konto:

Bank PKO BP o/ Zielona Góra nr konta 43 1020 5402 0000 0702 0414 7633

🔴 JESTEŚ ZAINTERESOWANY/-A UDZIAŁEM

nie zwlekaj, zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej konsultacji online;
kontakt email lub telefoniczny nr 507 148 409. 

Po więcej informacji o mnie zapraszam tutaj:

coachmentor

"Coachingowy styl PRZYWÓDZTWA"

Autor  i prowadzący warsztat – Tomasz Rudnicki 
Kategoria – Interdyscyplinarny Program Rozwojowy 

leadership

Jesteś zainteresowana/any współpracą? Zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej konsultacji on-line, lub telefonicznej.

×

Dzień dobry,
Proszę o kontakt w wiadomości WhatsApp, lub mailem na tomasz.rudnicki@coachmentor.pl

× Kontakt WhatsApp lub e-mail