NEGOCJACJE na RYNKACH MIĘDZYNARDOWYCH

Program warsztatów szkoleniowych przygotowywany jest dla:
KUPCÓW, HANDLOWCÓW, KAM-ów, MANAGERÓW ds. EXPORTU
DYREKTORÓW ZAKUPÓW, DYREKTORÓW ds. SPRZEDAŻY, DYREKTORÓW ds. ROZWOJU I EKSPANSJI MIĘDZYNARODOWEJ. 

rozne nacje

NEGOCJACJE na RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH.

Negocjacje we współczesnym świecie determinowane są przez wiele czynników, których siła oddziaływania jest różna. Jednym z nich jest wpływy kultury oraz obyczajów na skuteczność negocjacji.

„Kultura obejmuje przekazywany z pokolenia na pokolenie całokształt dorobku danej społeczności, w tym przekonania, wzory postępowania, reguły współżycia. 
Tworzy zbiory zasad, koncepcji, kategorii, pojęć przyjętych w określonych zbiorowościach i wyznaczających obowiązujące zachowania” ~ J. Salacuse, Negocjacje na rynkach międzynarodowych.

Pracując wiele lat w branży RETAIL oraz FMCG, oraz mieszkając w 9 krajach Europy i Azji, a także prowadząc szkolenia, warsztaty i procesy rozwojowe dla:

KUPCÓW, HANDLOWCÓW czy SPRZEDAWCÓW, KEY ACCOUNT MANAGERÓW, DYREKTORÓW ZAKUPÓW, czy DYREKTORÓW ds. HANDLOWYCH.

zapraszam do współpracy w obszarach negocjacji na rynkach międzynarodowych. 

 

Zakres tematyczny warsztatów szkoleniowych

Poniżej przedstawiam zakres tematyczny, który może posłużyć jako rama programowa czy drogowskaz do zbudowania warsztatu czy szkolenia dedykowanego dla Twojego Zespołu, Współpracowników, Przedsiębiorstwa czy Organizacji

  1. Między wschodem a zachodem

    • Różnice kulturowe i obyczajowe

    • Źródła i pochodzenie

    • Znaczenie religii

    • Historyczne odniesienia

    • Psychologia pieniądza w ujęciu międzynarodowym, na tle wydarzeń XX i XXI wieku

       

  2. Relacje we współczesnym świecie

    • Logika a doświadczenie

    • Stosunek do pracy

    • Modele organizacyjne przedsiębiorstw
       

  1. Przygotowanie do negocjacji

    • Analiza rynku

    • Wskaźniki ekonomiczne w kraju partnera/klienta

    • Konkurencja

    • Kultura i obyczaje

    • Kalendarz roczny życia zawodowego i osobistego

    • Strefy czasowe a organizacja pracy
       

  1. Kluczowe aspekty w myśleniu i zachowaniu różnice, podobieństwa, wykluczenia

    • UE + UK

    • USA

    • Blok wschodni

    • Skandynawia

    •  Azja Centralna

    • Chiny

    • Indie

       

  2. Kulturowy świat wartości

    • Wartości osobiste

    • Wartości organizacji

    • Normy społeczne i obyczajowe

       

  3. Wybrane aspekty prawne we współpracy międzynarodowej

    • Polityka fiskalna

    • Sprzedaż i zakupy

    • Logistyka i transport

       

  4. Cechy negocjatora w międzynarodowym ujęciu

    • Elastyczność

    • Spójność z polityką firmy, granice

    • Kompetencje miękkie

    • Kodeks etyczny

       

  5. Ćwiczenia i warsztat w oparciu o case study KLIENTA, lub propozycje trenera

    • Strategie negocjacyjne

    • Etapy negocjacji

    • Techniki negocjacji

    • Taktyki negocjacyjne

    • Kontraktowanie i zamykanie sprzedaży

    • Podbudowa współpracy partnerskiej

       

  6. Ponad podziałami

    • Postawy i osobowość

    • Obrona przed manipulacjami

    • Myślenie krytyczne

    • Asertywność

  7. W stronę synergii i budowy długotrwałych relacji partnerskich

Przykładowy proces współpracy

  1. Niezobowiązująca konsultacja wstępna

  2. Audyt, diagnoza, analiza potrzeb, obszary do rozwoju, identyfikacja potencjału 

  3. Cele biznesowe, kierunki, oczekiwane efekty i korzyści, wskaźniki oceny rezultatów

  4. Proces współpracy

  5. Zamknięcie, podsumowanie, analiza, wnioski i rekomendacje rozwojowe.

Zapraszam do kontaktu

🔴 JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ? 

Zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej ➡️ konsultacji online

Masz pytania zapraszam do kontaktu:  email lub kontakt telefoniczny tel. 507 148 409. 

Więcej informacji o mnie, referencje oraz opinie Klientów i Współpracowników

Więcej informacji o mnie oraz opinie moich Klientów i Współpracowników:

Informacje o innych warsztatach i szkoleniach Warsztaty, szkolenia, programy rozwojowe

Tomasz R  34 www j

"Negocjacje na RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH"

Autor i Prowadzący – Tomasz Rudnicki 
Kategoria – szkolenia, warsztaty, rozwój kompetencji

rozne nacje

Jesteś zainteresowana/any współpracą? Zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej konsultacji on-line, lub telefonicznej.

×

Dzień dobry,
Proszę o kontakt w wiadomości WhatsApp, lub mailem na tomasz.rudnicki@coachmentor.pl

× Kontakt WhatsApp lub e-mail