Interim Management

Czasowa współpraca z Biznesem i Organizacjami w charakterze Interim Managera

interim management

Czym jest Interim Management?

Głównym aspektem Interim Managementu, jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze oraz realizacja konkretnego celu przez zatrudnionego lub współpracującego Interim Managera. 
Interim Management jest:
  • realizowany przez osobę zwaną Interim Manager, która jest „wynajmowana” przez organizację
  • zdefiniowany co do zakresu i celu działań
  • ukierunkowany na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych
  • oparty na współpracy, partycypacji i współodpowiedzialności w odniesieniu do zamierzonego efektu
  • współpraca oparta jest na formie kontraktu, lub B2B

Moje obszary Interim Managementu

  • Branże RETAIL, FMCG, HANDEL, DYSTRYBUCJA, LOGISTYKA, HR, EDUKACJA, USŁUGI 
  • poziomy stanowisk lub odpowiedniki – Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Zakupów, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Rozwoju i Ekspansji, Dyrektor Produktu, stanowiska Centralne i Operacyjne 
  • zarządzanie strategiczne
  • wizja rozwoju, misja, kierunki 
  • zakupy i procesy negocjacyjne 
  • sprzedaż 
  • supply chain i logistyka  
  • HR, Kapitał Ludzki, kultura organizacyjna, rozwój zespołów 
  • category management 
  • pricing i polityka cenowa 
  • implementacja systemów i rozwiązań IT
  • ekspansja i rozwój na rynkach Europy i Azji Centralnej 

Kiedy warto skorzystać z Interim Managementu?

Interim Manager to osoba, która „wynajmuje” siebie – swoje umiejętności, doświadczenie i swój czas, w sytuacjach kiedy:

  1. potrzebna jest wiedza i doświadczenie, aby przyśpieszyć rozwój biznesu
  2. przechodzimy chwilowe problemy – nie mamy w swoim zespole odpowiednich kompetencji i umiejętności 
  3. tracimy płynność i firma wymaga natychmiastowej reakcji w wybranych obszarach 
  4. chcemy zbudować wizję, misję, kierunki i strategię działania dla organizacji 
  5. chcemy rozwinąć lub zmienić kulturę organizacyjną
  6. zdiagnozować istniejące procesy, zmodyfikować lub stworzyć nowe 
  7. zidentyfikować obszary rozwojowe, określić potencjał, szanse biznesowe czy oszacować i zminimalizować ryzyko
  8. ocenić kompetencje oraz umiejętności osób w organizacji 
  9. poprawić zarządzanie, rozwinąć przywództwo 
  10. pilnie renegocjować lub mediować z partnerami, klientami, współpracownikami 

Role Interim Managera

  • Manager w ramach stałej, czasowej lub przejściowej struktury w organizacji 
  • Shadow Manager 
  • Współodpowiedzialny – pracujący równolegle z osobą z organizacji 
  • Partner, doradca, konsultant biznesowy
  • Mentor, Coach 

Czas trwania współpracy z Interim Managerem

To bardzo indywidualne ustalenia, niemniej jednak doświadczenie pokazuje, że najwięcej projektów  Interim Managementu trwa do 6 miesięcy oraz pomiędzy 6 a 12 miesięcy

Co do formy, najczęściej w pierwszym okresie odbywa się u Zleceniodawcy, a w późniejszym okresie może przebierać formę hybrydową lub on-line. 

Więcej informacji o mnie, referencje

Zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej konsultacji

Modelowy proces współpracy

Diagnoza, oczekiwania, rekomendacje

Wdrożenie i monitoring efektów

Zamknięcie i rozliczenie

Oferta w obszarach Interim Managementu

Sesja INTERWENCYJNA

kluczowa decyzja, pilne rozwiązanie, nagły kryzys
490 PLN
  • 60 minut
  • Spotkanie on-line
  • lub rozmowa telefoniczna

Dzień dla Twojego biznesu

na żywo lub on-line
2.490 PLN
  • 1 dzień dla Ciebie i Twojej organizacji
  • Spotkanie on-line/na żywo
  • *cena nie zawiera kosztów dodatkowych

Interim Management

współpraca powyżej 7 dni
PLN/EURO Indywidualne ustalenia
  • wg potrzeb
  • on-line/na żywo/hybrydowo
  • kontrakt; B2B

Referencje

Jesteś zainteresowana/any współpracą? Zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej konsultacji on-line, lub telefonicznej.

×

Dzień dobry,
Proszę o kontakt w wiadomości WhatsApp, lub mailem na tomasz.rudnicki@coachmentor.pl

× Kontakt WhatsApp lub e-mail