NEGOCJACJE na RYNKACH MIĘDZYNARDOWYCH
Program warsztatów szkoleniowych przygotowywany jest dla:
KUPCÓW, HANDLOWCÓW, KAM-ów, MANAGERÓW ds. EXPORTU,
DYREKTORÓW ZAKUPÓW, DYREKTORÓW ds. SPRZEDAŻY, DYREKTORÓW ds. ROZWOJU I EKSPANSJI MIĘDZYNARODOWEJ.
NEGOCJACJE na RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH.
Negocjacje we współczesnym świecie determinowane są przez wiele czynników, których siła oddziaływania jest różna. Jednym z nich jest wpływy kultury oraz obyczajów na skuteczność negocjacji.
„Kultura obejmuje przekazywany z pokolenia na pokolenie całokształt dorobku danej społeczności, w tym przekonania, wzory postępowania, reguły współżycia.
Tworzy zbiory zasad, koncepcji, kategorii, pojęć przyjętych w określonych zbiorowościach i wyznaczających obowiązujące zachowania” ~ J. Salacuse, Negocjacje na rynkach międzynarodowych.
Pracując wiele lat w branży RETAIL oraz FMCG, oraz mieszkając w 9 krajach Europy i Azji, a także prowadząc szkolenia, warsztaty i procesy rozwojowe dla:
KUPCÓW, HANDLOWCÓW czy SPRZEDAWCÓW, KEY ACCOUNT MANAGERÓW, DYREKTORÓW ZAKUPÓW, czy DYREKTORÓW ds. HANDLOWYCH.
zapraszam do współpracy w obszarach negocjacji na rynkach międzynarodowych.
Zakres tematyczny warsztatów szkoleniowych
Poniżej przedstawiam zakres tematyczny, który może posłużyć jako rama programowa czy drogowskaz do zbudowania warsztatu czy szkolenia dedykowanego dla Twojego Zespołu, Współpracowników, Przedsiębiorstwa czy Organizacji.
Między wschodem a zachodem
Różnice kulturowe i obyczajowe
Źródła i pochodzenie
Znaczenie religii
Historyczne odniesienia
Psychologia pieniądza w ujęciu międzynarodowym, na tle wydarzeń XX i XXI wieku
Relacje we współczesnym świecie
Logika a doświadczenie
Stosunek do pracy
Modele organizacyjne przedsiębiorstw
Przygotowanie do negocjacji
Analiza rynku
Wskaźniki ekonomiczne w kraju partnera/klienta
Konkurencja
Kultura i obyczaje
Kalendarz roczny życia zawodowego i osobistego
Strefy czasowe a organizacja pracy
Kluczowe aspekty w myśleniu i zachowaniu różnice, podobieństwa, wykluczenia
UE + UK
USA
Blok wschodni
Skandynawia
Azja Centralna
Chiny
Indie
Kulturowy świat wartości
Wartości osobiste
Wartości organizacji
Normy społeczne i obyczajowe
Wybrane aspekty prawne we współpracy międzynarodowej
Polityka fiskalna
Sprzedaż i zakupy
Logistyka i transport
Cechy negocjatora w międzynarodowym ujęciu
Elastyczność
Spójność z polityką firmy, granice
Kompetencje miękkie
Kodeks etyczny
Ćwiczenia i warsztat w oparciu o case study KLIENTA, lub propozycje trenera
Strategie negocjacyjne
Etapy negocjacji
Techniki negocjacji
Taktyki negocjacyjne
Kontraktowanie i zamykanie sprzedaży
Podbudowa współpracy partnerskiej
Ponad podziałami
Postawy i osobowość
Obrona przed manipulacjami
Myślenie krytyczne
Asertywność
W stronę synergii i budowy długotrwałych relacji partnerskich
Przykładowy proces współpracy
Niezobowiązująca konsultacja wstępna
Audyt, diagnoza, analiza potrzeb, obszary do rozwoju, identyfikacja potencjału
Cele biznesowe, kierunki, oczekiwane efekty i korzyści, wskaźniki oceny rezultatów
Proces współpracy
Zamknięcie, podsumowanie, analiza, wnioski i rekomendacje rozwojowe.
Zapraszam do kontaktu
JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ?
Zapraszam do rezerwacji niezobowiązującej konsultacji online
Masz pytania zapraszam do kontaktu: email lub kontakt telefoniczny tel. 507 148 409.
Więcej informacji o mnie, referencje oraz opinie Klientów i Współpracowników
Więcej informacji o mnie oraz opinie moich Klientów i Współpracowników:
Informacje o innych warsztatach i szkoleniach Warsztaty, szkolenia, programy rozwojowe
"Negocjacje na RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH"
Autor i Prowadzący – Tomasz Rudnicki
Kategoria – szkolenia, warsztaty, rozwój kompetencji